31 Mart 2010 Çarşamba

günaydın




Gözlerimi kapatıyorum hayalinle
tekrar açmamacasına...
iyi sabahlara...



Günaydın yârim
Günaydın benim olmayan yanım
Sol yanımda ki sızım
Günaydın

Sabahın ışığı odama habersizce girdiğinde
Sevdama sana günaydın dercesine
Beni yakıp kavuran, yok etmeye çabalayan
Sensizliğe günaydın

İçimi delice saran özlemine
Artık alıştığım hasretine
Yüreğimde biriktirdiğim nefretime
Günaydın sebebim günaydın

Günaydın bana aşkım günaydın...

Basit bir gecede kendimi satmışlığıma
Basit bir kaç kelimeye kandığıma
Her defasında asla olmazlığıma
Günaydın, günaydın

Şimdi sen uzaklardan bana bir şiir yaz
İçinde her şey olsun
Ama bir ben olmayım
Bir türkü söyle kendi sesinle
Ama ben duymayayım
Bana bir dünya kur içinde umut olsun
Ama benden eser olmasın
Ben böyle saçmalarken yazdıklarımı oku
Ama ben görmeyim
Ve öyle bir ben yarat ki sende
Ben bile ben olduğuma inanmayım

Günaydın sebebim günaydın
Ben yokum...



alıntı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder