27 Eylül 2009 Pazar

Boşver! ...



Boşver! ... İykide Sevmemişşin...

--------------------



Orjinal Boyutunda Açmak İçin (579x789 ve 265KB) Buraya Tıklayın



ßir iki SatıR yazacaqIm Sadece. Sonra cekip qideCeqim,


Korkma! ßir iki SatıRLık kaLı$ım oLacak.


Ho$çakaL Canımın içi, Ho$ça kAL!
ßir veda cümLeSi.. ßir kaybedi$..
ßir depRem qibi ayRıLık cökeR üzeRime biR ho$ça kAL'La..

Sadece biR iki SatıRLık yan yana qeLi$imiz oLacak, koRkma..
ßeLki tokaLa$acaqIm yA dA veda - i buSe konduRacaqIm yanaqIna..
ßeLki dE biR dipnotLa; Ho$ça kAL'La qideCeqim...
SonraSı; ßenSiz kaLacakSın i$te iStediqin oLacak!

qideCeqim deRt etme!

SevmekLe Sevmemek aRaSındaki inCe biR noktaydIm Sende!


SeviyoR muydun? OynuyoR muydun? biR biLmeCe..


ßunca zaman bo$una yoRmu$um kendimi,
bELLi ki SevmiyoRdun.. Hic Sevmedin..


Tamam biR iki SatıRLık kaLı$ım oLAcak,
qöRmeyecekSin biR daha ßeni..
Ho$çakaL Canımın içi, Ho$ça kAL!

VarmıydIm Sende, hiC biLmiyoRum..
yAda biR cümLe'cik oLdum mu yüReqindE?


....


aRtIk hiC biR $ey faRk etmez.
heR $ey[im] topaRLanıyoR bu evden, Senden!
SenLeyken biLe SenSiz dü$en takwimLeR,
SenSiz qeCen SaatLeR..
ßaktIqIm AynaLaR..


Hepsi hiC biRi yOk artIk hayatInda. yOk'um..


[ beLki hiC oLmadIm.. ]


biR iki SatıR yazacaqIm Sadece.
biR iki SatıRLık kaLı$ım oLacak! Son kez...

Daha fazLA uzatmıyoRum, daha fazLa yakmayacaqIm kendimi..

qidiyoRum:

Hosca KaL canımın ici Hosca KaL..


Sevmeye deqmeSdim ki zaten i
İyiki dE yük etmedin beni yüReqine.
İyiki dE defettin ßeni ba$ından!

En iyiSini yaptIn En iyiSiydi İnan.
En qüSeLini, En uyqununu yaptIn bana..


dEqmezdim SeviLmeye...
dEqmezdim deqeR veRiLmeye...!


AqLamaya, üzüLmeye, deRt ediLmeye dEqmezdim..
kaRanLık qeceLeRin yıLdızı oLmaya dEqmezdim!

bo$weR iyi ki dE Sevmemi$Sin..


ßana dEqmez'di hiC biR qözya$ı....



alıntı-

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder