9 Eylül 2009 Çarşamba

SeNi uzaktan sevdim sevgili,

Ben SeNi uzaktan sevdim sevgili,

Ben sana yüreğimi verdim,

SeNi çok sevdim öyle bir sevdim ki,

SeNi imkânsız olduğunu bile bile uzakta

olduğunu bile bile sevdim,

öyle bir yer yaptın ki yüreğime

kocaman bir yer kocaman,

küçücük yüreğime sığdırdım

büyük aşkını…

SeNi, hasretini,

SeNi görememenin üzüntüsünü,

SeNi özlemeyi

SeNi hissetmeyi

SeNi sevmeyi,

her şeyinle oradasın,

küçük yüreğimdesin SeN…

Senin için ''''o uzakta'''' diyorlar,

ama hep yanındayım yanımdasın

elimi kalbime koyunca

sana dokunabiliyorum,

nasıl uzaklık bu

nasıl anlayamıyorum,

gözümü kapatınca yanında oluyor

acınca yüzüne bakabiliyorum,

SeNi ben de hissedebiliyorum

elini tutabiliyor, yüzünü,

hayalini bütün güzelliklerini

görebiliyorum.

Söylesinler şimdi bu nasıl uzaklık

anlatsınlar bana anlayamıyorum

böyle uzaklık mı olur sevgilim,

kendime bakınca seni görebiliyorum.

Çünkü ben SeN olmuşum,

SeN ve ben bende bir bütün olmuşuz,

uzakta değilsin sevgilim..

Yanımda başucumdasın,

hiç kimsenin olamadığı kadar da

yakınımdasın..

Yüreğimdesin SeN içimdesin,

damarımdasın, kanımdasın

uzaklık bumu söylesinler bana,

ellerin avuçlarımda

sımsıkı tutuyorum elini

hiç bırakmayacakmışçasına,

sımsıkı sıkı sarıyorum boynuna sımsıkı

bu nasıl uzaklık söylesinler şimdi bana

sevgili söylesinler…


Sabahı öptüm gözlerinde geceyi yaktım

Ateşi aldım dudağından sözleri yaktım

Ben SeNi uzaklarda

Ben SeNi yasaklarda sevdim

Ben SeNi yasaklarda...

Baharı öptüm saclarında kışları yaktım

Umudu aldım yüreğimden düşleri yaktım

Ben SeNi uzaklarda

Ben SeNi yasaklarda sevdim

Ben SeNi yasaklarda...


Gözümden damlayan gözyaşımsın

Yüreğimin sızısı, canımın yarısı

deli sevdam..

Uzaklarda sevdim ben SeNi..

Yasaklarda sevdim ben

SeNi..

Gelmeyeceğini bile bile,

Yanımda istedim hep SeNi.

Uzaklarda sevdim SeNi....

Hem saklım.... Hem yasaklımsın...
alıntı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder