6 Eylül 2009 Pazar

LANET OLSUN


LANET OLSUN

Her ne kadar sen demiş olsan bana.Bu kez ben bunu yürekten söylemek istiyorum.
Beni çok Arıcaksın, ve bir gün ardına dönüp baktığında yeniden birlikte yaşamak için her şeyi feda edeceksin.Ama hiçbir şey benim sana geri dönmemi sağlamayacak.
İnadı, gururu her şeyi sende bıraktım, bir tek sevgim kaldı. İçimde yaşayan hiçbir gurur, ne seni aramama engel olabildi nede sormama sana göre gurursuzluğu hep ben yaptım belkide eski günlere yeniden döneriz diye çok uğraştım. Bu arada uzun bir yazı olmayacak bu yazı kısa ve öz bir yazıdır.


Senin dediğin bir şey daha vardı ve ben bunu hiç unutmadım. Birlikte geçirdiğimiz zamanlar için şunu demiştin; ‘’Hayallerle uğraşamam artık gerçekleri yaşıyorum’’ öyle olsun. Yaşadıklarımızı hayal, düş yerine koydun. Gerçek hayattakiler mutlu edecekse seni EYWALLAH ! Tutuyorum kendimi bir hafta oldu elim telefona varmadı, bir hafta oldu hiç sormadım adını kimseye. Sildim telefonlarını, fotoğrafların ve ardından kalan birkaç yazı.


Hayal dünyasından arda kalan ne varsa gerçeklerle yüzleşti. Şimdi git nereye gidersen git kimi seversen sev umurum da değil.

Tükendim sana gelmekten, gururumla boğulmaktan
Tükendim gerçeklerimi hayallerinle harcamaktan

Aylarca yaşanmış delicesine bir aşka hayal dersin öylemi ve sende hayalden kopartıp kendini gerçekleri yaşamaya başlamışsın. Seninle yaşadığım her saniye hayalse eğer gerçeklerine LANET OLSUN!
Şimdilerde kısa kısa dörtlükler yazıyorum. Kahpece terk edişinin ardından

Cennette bir melek sanmıştım seni,
Her gece rüyama katmıştım seni ,
Gökteki yıldıza katmıştım
Seni sevdiğim güne LANET OLSUN!
Dilinde dolaşan sözler yalandı,
Yüreğim bu sözüne kaç kez aldandı,
Seni sevdiğim güne LANET OLSUN!

Biliyorum arabesk sevmezsin sen. Ne sandın ki şu bir çare yüreğim sen gittikten sonra yıkılacak mıydı? Hala dimdik ayaktayım bak sevgilim. Demek sensizde yaşanıyormuş, Yalanmış dinlediğimiz şarkılar. Neymiş;

- Ne senle yaşanıyormuş, nede sensiz oluyor.

Bak sensiz oldu işte zaten kaç kişi ölmüş ki aşktan tamam mecnun çöllere düşmüş EYWALLAH.

Benim ne yapmam gerekiyordu ? Bu sevda uğruna ölmem mi lazım yoksa çöllere düşmem mi… Bence sen sevmeyi bilmiyorsun.
Biliyor musun?
Senin gibi çok var bu dünyada sonları hep hüsran.
Laneti dilime yakıştıramıyorum ama şunu bil ki: seninle geçirdiğim her saniyeye lanet ediyorum seni her bulduğum yerde yitiriyorum. Oysa beyazdın gecelerime kokun bir tuhaftı, çocuksu beklide aldandım o masum yüzüne. Farkında mısın sanki bütün aşklar, bütün Şiirler benim için yazılmış.

Aldanma çocuksu masum yüzüne,
Mutlaka terk edip gidecek bir gün

Sen bana zaten gitmek için gelmiştin,şimdi gidiyorsun git. Ben seni zaten öylesine sevmiştim. Bu sabah vazgeçtim seni sevmekten. Bütün sabahlar gibi güneşin ilk ışıklarına vererek umutlarımı oyuncak dünyamın kapılarından çıkıp girdim insan kalabalığına.

Vazgeçtim yarınlardan,
Vazgeçtim gelecekten,
Vazgeçtim yalan sevdalardan
Ve artık her sabah lanet etmekten

Sana sadece diyorum ki; İnşallah bir gün sende birini benim seni sevdiğim kadar gerçekten seversin.

ALINTI

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder