20 Eylül 2009 Pazar

Ve kayıp düştü gamzelerine



Ve kayıp düştü gamzelerine

AYÇİÇEKLERİ



sen uyurken
dudağının kenarında kaldı aşk
sıyırıp aldım
-sesimdeki bir tutam güneşle

bir elimde güneş
bir elimde ay
ve dudağında yanan aşk
öylece kalakaldım

ayçiçekleri diyordum oysa
sen uyumadan önce
-aya mı döner yüzlerini güneşe mi?
neyi saklarlar içlerinde

uykunu izlerken
ay tutuldu üzerime

anladım...

ay doğarken
toprağa boyun eğmeleri
tek bir nedenle;
güneşi sakladıkları için içlerinde

ben ayçiçekleri ektim okyanusa
sen uyurken

bir kıyısında güneş
bir kıyısında ay

ve ortasında kalan aşk

uykuna daldım...

yıldızlar astım düşlerine çözüp iplerinden
-bir bulutun ardına sakladığın

ve kayıp düştü gamzelerine
-senin rüya sandığın

sen uyurken ben
kendimi sakladım ayçiçeklerinin içine
hep sana dönen
alıntı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder