20 Eylül 2009 Pazar

iLan-ı a$k..



iLan-ı a$k..

--------------------






//Koca bir sayfa duruyor önümde ve tek yazabildiğim senin adın.
Oysa ki senli düşlerimin tarifsiz sevinci var yüreğimde. Bunu dile getirecek
doğru kelimeleri bulmalı, doğru anlatmalı diye düşünüyorum. Suskun ve hala
bu düşüncelerle dolaşıyorum satırlar arasında. Zorluyorum akıl dümenimi
senli anların suyuna giriyor kalemim.

Kelimeleri kovup düşlerimden sen 'özlemini' gözlerimde görmelisin, belkide
hiç yazmamalıyım... Hiç bir şairin, hiç bir şiirinde kullanılmamış kelimeleriyle
seslenmeliyim sana. İmgelerin içinde boğulmadan kelime oyunları yapmadan
ve en yalın haliyle bendeki seni, sana soyunmalıyım; //

'Kostümsüz, maskesiz ve çırılçıplak'

Us rahmine düşerken ölü olduğunu bildiğim bir aşk'a
Bile bile lades demenin körlüğüdür sana olan meylim.
Figan etmelerimin mecalsiz anlamlarında;
Sabah ayazına kalmış düşlerim
Cam buğusundan sızan damlalarla taşıyorum sularına.
Özlem dolu bir sabahı karşılıyor
Gülüşlerinde kifayetsiz terennümlerim.

Her terk-i gönül, abakuste bir sayı misali
Tuz basılmamış açık yaralarımı tımar edip,
Gök yüzüne uzanan ellerimi takip ediyor.
Bildiğim tüm doğruları sende terk ediyorum.
Ayarken güne gece, düşüyor ilahi bir ses semaya;
_Gel!
___Gel!
______Gel!
Gözlerinde pus/u/lanan ilahi Aşk ile Gel!

Bildiğim karaltıları aydınlatıyorken sana
siyahın içinde bilmediğim tüm renkleri al da Gel!
Gel ki;
Gün ışığı düşmemiş buz kesen karanlıklarıma
Işığınla ısınıp aydınlanabilsin.
Yoksa!
Zümrüt-ü Anka bin yıl daha taşıyacak
Gözlerim izini, küllerinde yeniden yaratılana dek.

Aynaların aksinde gördüğüm ben değilim,
Gözümden sakındığım sen sızarsın ferimden.
Kırıp tüm ezber zincirlerimi sana açtım
kalbimin en saf halini
İzbe karanlık sevişmeleri inkar edercesine
Yedi rengi tak saçlarına, GEL...

Şehadet edip biat etsinler;

__Yer ile Gök,
____Ay ile Güneş
_______Dört Mevsim,
_________Altı Yön,
___________Bilsinler ki;
______________ Seni Seviyorum




Müzik: Love Story
Sanatçı: Claudia Iordache (Pan Flut

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder